piątek, 21 sierpnia 2015

Book haul #2 tanie książki

Cześć Wam! Przychodzę dziś do Was z małym haulem książkowym. Książki nabyte w te wakacje. Nie jest ich wiele, bo tylko sześć, ale kupione za wręcz piękne ceny. Także, zapraszam do oglądania moich zdobyczy!

1. "W Otchłani" Beth Revis 

Przyszłość. Amy wraz z rodzicami wyrusza na misję mającą na celu zaludnienie nowej planety. Pasażerowie muszą być poddani hibernacji, gdyż podróż na trwać aż trzysta lat! Pewnego dnia nastolatka zostaje brutalnie zbudzona. Czemu? Ktoś próbuje ją zamordować... Śmiertelną pułapką okazuje się statek, którym podróżowali. Władzę sprawuje teraz Najstarszy - ojciec Starszego, zafascynowanego Amy nastolatka. Chłopak chce przejąć władzę, lecz czy można mu zaufać? 

Dodam jeszcze, że jestem zakochana w okładce. Książka wyniosła mnie całe... 9.99 zł. Kupiłam ją w Carefourze i wzięłam do ręki przez przypadek. 










2. "Kings of Leon: Sex on fire" Michael i Drew Heatley





Była to moja pierwsza biografia (Jako jedyna z tego haulu, ta książka jest już za mną). Podobała mi się bardzo. Daje poznać zespół i chłopaków z niegrzecznej i nieco kontrowersyjnej strony. Polecam każdemu fanowi KoL.

Tak jak poprzedniczka została kupiona w Carefourze, za tą samą cudowną cenę. 

















3. "Podpalaczka" Stephen King


Charlie McGee nie jest zwykłym dzieckiem - potrafi siłą woli rozniecić ogień. Rodzice dziewczynki uczestniczący kiedyś w eksperymencie pozwolili wstrzyknąć sobie Próbę Sześć - substancję powodującą trwałe zmiany w przysadce mózgowej i chromosomach. Zyskali również zdolności obejmujące telekinezę, hipnozę, telepatię. Życie rodziny McGee staje się koszmarem przez skutki eksperymentu - nieustannej obserwacji. Rodzina postanawia uciec, Czy Charlie użyje swoich zdolności, by ocalić siebie i ojca?

Ten egzemplarz kosztował mnie również około 10 złotych. Miałam pod uwagę także inną powieść Kinga, jednak zdanie na okładce "Jesteś podpalaczką, kochanie, jedną wielką zapalniczką..." całkowicie mnie urzekło.








4. "Bractwo Pierścienia" J.R.R. Tolkien 


Co tu dużo mówić... 
Jest to kolejna powieść o hobbicie, zwanym Frodo, obarczonym bardzo odpowiedzialnym zadaniem. Ma on udać się w niebezpieczną podróż przez Śródziemie aż po Szczeliny Zagłady, by tam zniszczyć Pierścień Jedyny.

Ta książka była w cenie całych 15 złotych, w jednym z książkowych namiotów w Jantarze. 















4. "Wczesne sprawy Poirota" Agatha Christie





Czy mąż rzeczywiście próbował otruć żonę? Co wydarzyło się na balu maskowym? Czy można grać w brydża bez króla trefl? Jak poradzić sobie z rodzinną klątwą? Pytania się mnożą, a Herkules Poirot niestrudzenie szuka odpowiedzi. Finał - jak zawsze w utworach Agathy Christie - błyskotliwy i zaskakujący.

Kolejny świat stworzony przez Christie. To będzie moje pierwsze (mam nadzieję, że nie ostatnie) spotkanie z autorką. Koszt to 12 złotych, także w namiotach w Jantarze.












6. "Noc świetlików" Elżbieta Rodzeń





Umysł próbuje zagłodzić Paulinę na śmierć od kilku lat, więc przebywa ona w szpitalu psychiatrycznym. Życzliwy dla niej jest tylko Błażej, młody pielęgniarz. Namawia ją do ucieczki.

Trafia ona do niezwykłego, skrywanego świata elfów. Dziewczyna odkrywa walki o władzę, nadprzyrodzone zdolności, miłość, które rozrywają ów piękny świat. Budzi się w niej niezwykła moc, sprawiając, że Paulina nie jest bezbronna.

Chcę zwrócić uwagę na to, że to pozycja polskiej pisarki. To był spontaniczny zakup, przy okazji tani, bo tylko za 12 złotych. Kupiony w tym samym miejscu, gdzie dwie poprzednie pozycje.








Na dziś to wszystko. Oto moje małe zakupy książkowe tego lata. Widzimy się już niedługo. Może w jakimś luźnym poście bardziej do pooglądania niż czytania. 


XOXO
Mania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz