sobota, 22 sierpnia 2015

W obiektywie telefonu - kilka migawek lata 2015

Lekki, zwiewny post tylko do "pooglądania"? Tak, poproszę. Mam dla Was kilka zdjęć z tego lata. Mam nadzieję, że choć trochę Was zainteresuje i poznacie odrobinę mojego nudnego świata. Także zapraszam do oglądania!

Niesamowicie przyjemny spacer po łące



Mała sesja w skateparku z kochaną bluzką DIY

Mały fragment tego, co dla Was szykuję. Mam nadzieję już niebawem

"Rejs" kajakiem, a po mojemu: pedałowanie czerwoną łopatą po podłużnym jeziorze w wąskiej łódce. Oczywiście nie obyło się bez kilkunastokrotnego zderzenia z wszelką roślinnością po bokach 

Leżing, plażing bez smażingu. Teraz już nad prawdziwym jeziorem ;)

Kolejna podpowiedź co do postu, który też mam w planach już niedługo

Piękne polskie morze - Jantar
Wieczorna posiadówka na szkolnym parkingu i wielka głupawka
Kolejna mała zgadywanka "Co to za post?" hahah :D

Skrawek mojego pokoju - ukochani Beatlesi 

No i na koniec małe, nijakie selfie. Tu jeszcze w ukochanych okularach zagubionych w rzece :(

Dobrnąłeś do końca! Gratuluję i zapraszam na kolejny post, już niebawem!

XOXO
Mania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz