czwartek, 11 sierpnia 2016

BOOK TMI TAG

Hej Wam!
Nagrałam kolejny film. Tak, nagrałam. Po raz kolejny montaż zajął mi więcej czasu niż mógłby, ale koniec końców, udało się! Jest o wiele lepiej niż ostatnio. Jako iż mam zastój w czytaniu książek i ogólnie we wszystkim, nie miałam żadnej książki, której recenzję mogłabym nagrać, więc moja decyzja padła na Book TMI TAG.

Przez mój nieumiejętny montaż pominęłam kilka odpowiedzi, ale plus jest z tego taki, iż film nie trwa aż tak długo. Jeśli macie ochotę go obejrzeć, to zapraszam. Dla tych, co preferują czytać niżej pozostawię pytania i moje odpowiedzi na nie (tym razem nie pomijając żadnego).




1. Co teraz czytasz?
   Aktualnie czytam "Felix, Net i Nika oraz (nie)Bezpieczne dorastanie" Rafała Kosika.

2. Co ostatnio przeczytałaś?
    Ostatnią przeczytaną przeze mnie książką jest "Nienachalna z urody" Marii Czubaszek. Świetna
książka, godna uwagi, jeśli macie możliwość to sięgnijcie po nią!

3. Największa, najdłuższa książka na twojej półce?
    Największą pozycją jest zbiór listów Johna Lennona, a najdłuższą "Starcie Królów" George R.R. Martina.

4. Ulubiona seria
   Kiedyś bez wahania odpowiedziałabym, że Harry Potter, jednak po namyśle stwierdzam, że to zbyt banalne, więc moją ulubioną serią zostają  "Dary Anioła" Cassandry Clare

5. Ulubiona para
    Moją ulubioną parą jest Jace i Clary z "Darów Anioła"

6. Czy kiedykolwiek kochałaś jakiegoś bohatera, a później go znienawidziłaś?
   Tak i był to Adam z serii "Dotyk Julii" Tahereh Mafi. Na początku wydawał mi się sympatyczny i polubiłam go, ale wszystko zmieniło się w ostatniej części...

7. Ulubiona okładka
   Moje ulubione okładki należą do książek: "Światło którego nie widać", "Świat na żółto" oraz "Byliśmy łgarzami", ich okładki pokazuję w filmie.

8. Ulubieni bohaterowie
    Szczerze mówiąc, nigdy nie zastanawiałam się nad ulubionymi bohaterami, ale jest okazja, żeby się nad tym zastanowić. Moimi ulubionymi bohaterami są: Hermiona, Warner, bohaterowie z książek Johna Greena, Finnick, Patch, Jace, Simon i chyba byłoby to na tyle.

9. Akcja czy romans
     Zdecydowanie akcja, ale z wątkiem romansowym.

10. Jak długo zajmuje ci przeczytanie książki?
     To zależy od książki i od tego ile mam czasu. Jeśli książka jest wciągająca, to wystarczy mi nawet jeden dzień.

11.Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
    Już od długiego czasu ciągnie mnie do blogowania, a fakt, że już kiedyś miałam bloga wraz z moją przyjaciółką, ta strefa pozostała bliska memu sercu.

12. Ulubiona filmowa adaptacja
    Zdecydowanie Charlie!

13. Ulubiona ścieżka dźwiękowa z adaptacji filmowej
    I po raz kolejny powołuję się na film Charlie. To zdecydowanie mój ulubiony soundtrack.

14. Ulubiony fandom
    Harry Potter

15. W świecie której książki chciałabyś żyć?
       Zdecydowanie w świecie Harry'ego Pottera

16. Piszesz?
     Uwielbiam pisać, ale niestety zbyt często to zaniedbuję, jednak staram się jak mogę.

I to by było na tyle, mam nadzieję, że Wam się podobało!
M.

1 komentarz:

  1. Pasja do blogowania zawsze zostaje. Tylko trzeba odkryć tę dziedzinę, w której się czuje dobrze i aż ciągnie do pisania. :D
    Też bym chciała żyć w świecie Harry'ego, chyba jak każdy

    OdpowiedzUsuń